Saturday, April 5, 2014

LA ROCHE-POSAY EFFACLAR

Bok!

Nemam običaj pisati o kozmetici no trenutno sam toliko očarana novim proizvodima koje sam isprobala da ih moram podijeliti s vama. Možda nekome bude od koristi. Naime, koža lica mi je masna i ponekad suha, osjetljiva....jednom riječju - čudna. Neki dan sam isprobala tester kojeg sam dugo čuvala ispod stola (uvijek sam skeptična prema testerima iz časopisa, imam fobiju da su kratkog roka XD ). Oduševila sam se. La Roche - Posay je osvojio moje srce i mislim da će se dugo nalaziti na mojim policama. Preporučam svima. Moram priznati da nisam imala pojma za njih. Slučajno sam izvukla testere, s mislima "Ah, sad već kad sam potiskala buubljice s face, mogu i ovo probati..." I da, moje crvenilo je nestalooo. hahahah. Iznenađenju nije bilo kraja. 

Gel za umivanje je izazvao trenutno oduševljenje, osjećaj slobode, osjećaj jednak onome kao kad sam prvi put legla na Dormeo jastuk :P Heavenly. Ne znam se izraziti na materinjem jeziku. 

A nakon toga sam se namazala kremicom, savršenstvo zbilja postoji. Koža mi se umirila istog trena, postala je "lagana". Zbilja preporučam svakome, Krema je skuplja, no zbilja se isplati.
To bi bilo sve od mene :D Jučer sam si nabavila veće doze pa se  idem trackati! Mogla bih cijeli dan, svaki dan ovako. :D 

Uživajte u vikendu!

Jelena

2 comments:

  1. Heavenly....možda bajno?
    meni je ova njihova krema za osjetljivu kožu pomagala, ali nakon nekog vremena nekako se koža privikla na nju pa sam se prebacila na Eucerin kremu za suhu kožu. Mislim da kod krema za lice (ako netko ima problema sa kožom naravno) cijena uopće nije bitna jer ako kupiš jeftiniju više/brže ćeš je potrošiti pa to dođe skroz na isto.

    ReplyDelete
  2. Ma daj? Ajde, baš me zanima. Baš se trudim umivati se gelom ujutro, a navecer obicnim sapunom (zbog sminke..). Slažem se za cijenu, no ne razmišljaju svi na taj način. Znam puno cura koje ne žele odvojiti malo više na kvalitetnije prozivode jer, eto, imaju Garnier ili Balea u svakom DM-u pa im dobro dođe. No kako tko voli. :)

    ReplyDelete