Saturday, March 29, 2014

Inspiracija u Ožujku








































Ožujak je bio ispunjen mnoštvom događaja, što onih poslovnih, što zabavnih, opuštenih. Napokon je gotov, a veselim se travnju jer je prvoga dana moj dan. Ovih dana sam iskoristila priložene inspiracije i nabavila novo cvijeće za balkon, nove sandale, nove knjige i nove tkanine za šivanje odjeće, izvadila sam bicikl i našla novo mjesto za kampiranje. Baranja rules! <3
Traavnju! Požuri i budi sunčan! :D

Želim i vama puno sreće i smijeha u nadolazećim proljetnim tjednima!

XoXo
Jelena

3 comments:

  1. Mi smo novi blog s novostima iz mode u Hrvatskoj i informacijama o kojima se rijetko priča iako bi se u velikoj mjeri trebalo! Dođi i baci oko! ;)

    http://thisismspeaking.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. moram probati ono sa lakom, one cvjetiće sa žicom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe i ja! :D javi kak je prošlo, ja još nisam stigla nabaviti žičice :P

      Delete